• Dajans Reklam Ajansı Basın ilanı

ÖNCE

Kapı girişi rakamlarında ciddi bir fark yaratmak isteyen, henüz kendisiyle tanışmamış hedef kitleye de fısıltı gazetesiyle ulaşmayı isteyen genç ve dev bir alışveriş merkezi için nasıl bir kampanya planlamak gerekir? Hedefe ulaşmak için reklam ajansı kimliğinin sınırlarını zorlayıp iletişim sürecinin ötesine de geçmek, "Bu müşterinin bileceği bir şey, bizi aşar" demeden özel bir promosyon kampanyası planlamak gerekiyordu. Bugüne kadar denenmemiş, ziyaretçileri harekete geçirecek, çekiliş kampanyalarının dezavantajlarından uzak bir kampanya…

ÇÖZÜM

AVM ve kiracılar birlikte hareket etse? Ortak bir promosyon olsa? Mesela mağazaların hediye çekleri verilse? Bu hediye çekleri şov gibi bir etkinlikle dağıtılsa? 75 TL alışveriş yapan herkes oyuna katılsa, ve 50 TL ye kadar hediye çekleri kazansa? Bunları çekiliş beklemeden hemen kazansa, hemen harcayabilse? Bu hediyeleri PUANLI adında sevimli bir Dalmaçyalı yavrusu, dijital oyunla, dev perdeden dağıtsa? Hatta bu sevimli Dalmaçyalı yavru köpeği her yerde görsek? Kampanyanın hem adı hem de görsel anahtarı olsa?

SONRA

Minik canlı Dalmaçyalı yavruları AVM içinde özel bir alanda ziyaretçilerle buluşturan gerilla uygulaması, köpek patisini AVM dekorasyonuna taşıyarak yaratılan etki, dev ekranda ziyaretçileri neşeyle kampanyaya davet eden PUANLI ve hediyelerin herkesin gözünün önünde sahiplerini bulması sonuçlarını verdi PUANLI yeni ve yenilikçi bir promosyon kampanyası olarak perakende sektöründe büyük yankı uyandırdı. Kampanyaya 19.100 kişi, 43.179 biletle katıldı. Kapı girişleri ciddi oranında yükseldi. Kampanyada toplam 622.169 TL değerinde hediye çeki dağıtıldı.