• Dajans Reklam Ajansı Lansman kiti

ÖNCE

İlk iki etabından sonra geliştirilmeye devam edilmiş ve temel vaadleri değişmiş bir konut projesinin ön satışı, dikkat çeken bir olaya nasıl döndüştürülür? Farklılaşmanın altını çizmek için yeniden isimlendirilen ve Korupark Terrace adını alan projenin yeni vaadini, ‘Yeni bir Korupark‘ algısına taşımak gerekiyordu. Bunun için daha önce hiç denenmemiş bir yol bulmak ve hedef kitleye akıllarında kalacak bir deneyim yaşatmak tek yol olarak öne çıkıyordu. 

ÇÖZÜM

Bütün daireleri iç bahçeye bakan, gürültüden uzak bir yaşamı anlatmak yetmez, yaşatmak lazım! Çimenleri koklamak, bahçenin seslerini dinlemek, bahçeyi görmek lazım! 1 MP3 Player, 3D görseller ve çimen kokusu basılmış kağıtlarla halledilebilir mi? Evet! 

SONRA

Korupark Terrace simülasyonu titiz bir çalışmayla hazırlanmış 1000 kişilik bir potansiyel alıcı listesine gönderildi.  Gönderimi takip eden iki gün içinde Korupark satış ofisine 359 kişi ziyarete geldi ve 80 daire satıldı.  Şehir günlerce bu kutuyu konuştu, duyanlar kendilerine de gönderilmesi için satış ofisinin telefonlarını uzun uzun çaldırdı.