• Dajans Reklam Ajansı Basın ilanı

ÖNCE

Türkiye, Torunlar GYO’nun residence, ofis, AVM ve otelden oluşan “Karma” projesi Mall of İstanbul ile Mayıs 2011'deki lansman sayesinde tanıştı. Yazın hemen ardından sektör yeniden hareketlendiğinde rakipler bu defa daha agresif iletişime geçtiler, fiyat savaşları başladı. Bu dönemde Mall of İstanbul’un adını zihinlere kazıma, "Premium Marka" algısı yaratma ve yükselen fiyatları rasyonalize etmek kaçınılmazdı. Markaya bir ses gerekiyordu.

ÇÖZÜM

Projenin satışa çıktığı günden bu yana hem inşaatı, hem değeri, hem de bilinirliği yükselmişti. Yani proje yükselme devrindeydi. Relansman iletişiminde tam da bu kavramın üzerine gidildi. Projeyi bulutların üzerinde, yükseklerde, hayallerin zirvesinde gösteren reklam filmine, daha ilk dinlemede akılda kalan bir jingle eşlik etti. Ömer Ahunbay'ın hazırladığı jingle nakaratındaki, "Mall of İstanbul" tekrarlarıyla hedef kitlenin hafızasına kazındı. Relansman filmi gazete ilanları, radyo spotları, internet reklamları, SMS ve MMS mecraları ile desteklendi.

SONRA

Kampanyanın devam ettiği dönemde satış ofisi kapı girişleri %85. arttı, satışlar önceki döneme göre %40 arttı. Satış ofisine gelenler, çeşitli fuarlarda proje standını ziyaret edenler Mall of İstanbul jingle’ını söyleyerek gelmeye başladılar. Sektörde başarısı herkes tarafından tebrik edildi. İnsanlar Mall of İstanbul’un ismini ezberledi.